4c mõtted filmist "Olemise ilu"

Kaunimad hetked filmis:
Minu arust oli kõige ilusam hetk kui näidati jääl olevaid lumehelbeid lähedalt. Kõige mõnusam hetk
oli vett täis mets. Kõhedust ja värinat tekitas minus ämblik, kes keris kärbseid võrgu sisse.
Rahustavalt mõjus kui ojavesi vulises ja kohises. (Willem)
Minu jaoks oli väga ilus vaadata lilli, kuidas oja vulises, hetke, kus oli udune päikeseloojang, kuidas
saarmad mängisid. Kõige naljakam või veidram oli kaader, kus röövik sõi lille – kõigepealt sõi ühe
varre, siis teise..Ma ehmusin korraks kui jää pragunes, oli nii teistsugune vaadata, kuidas jää
praguneb suurteks, siis väikesteks tükkideks ja rändab suurele merele. Tule praksumine meeldis
mulle ka, ma jäin isegi mõtlema, kuhu see tuli läheb. (Patricia)
Ma ei teadnud, et kuuvalgus võib metsas nii ilus olla. Seal oli palju veega seotud kaadreid. Silma jäi
kaader, kus lained tulid järsku, need lained olid väga suured ja tugevad, eriti see hääl, mis seal oli,
see oli väga võimas. (Lyneth)
Kaunimad hetked olid need, kus jää praksus ja sulas, puumustrid, kui sipelgad ronisid lillede ja
lehtede vahel, kui Fred kõndis kuuvalgel läbi metsa ja oli natuke udune taevas, kui koprad ujusid
üksteisega vees ja nagu mängisid, kui lõke praksus, kui vihma sadas ja lehed kukkusid puudelt vette
ja lõpus see lumi helkis ja sätendas. (Carita)
Kui mets oli vee all ja kollakas põhi oli näha, kui oli varahommik ja udune punane päike sätendas,
kui puulehti kukkus otse vette ja lehe kukkumist oli kuulda, kui üks väike lind pistis pea paar korda
vette ja lõpuks sulpsatas täielikult vette. See kõik oli nagu mitte päris, maagiline. (Miku Tanel)
Mulle meeldis klipp, kus üks lind istus puu peal ja tagant paistis oranžikas valgus. Mõned kohad
võtsid kõhedaks ka, nagu siis, kui tugev vesi lainetas, kui jää puruks läks. Vahva oli see kui lind ühe
koha peal vastu tuult lendas. (Jennifer)
Kõige kaunimad hetked olid kui lumi kukkus kuuskedelt alla ja kui jõgi voolas läbipaistva veega.
(Marcus)
Mulle meeldis koht kui kaader näitas ilusaid noori lilli. Mul tulid külmavärinad päris paljudel
kohtadel, näiteks kui sipelgad ronisid ja kui äikest lõi või hoopiski mingi putukas sõi mingit taime.
(Trevor)
Kõige kaunim hetk filmis oli siis kui päike vaikselt tõusis ja põllu peal oli udu. See tekitas sellise
efekti, mis minu silmadele väga meeldis. (Ako)
Mulle meeldis, kuidas seal filmis polnud muusikat, et sai kuulata hoopis linnulaulu, kuidas vesi
voolab, kuidas vihma sajab. Seal näidati palju metsaloodust. Kuidas udu oli kuupaistel, sipelgad
ronisid ja sibasid, vesipapp ujus, kägu kukkus, kosest tuli vesi, ämblik kudus oma võrku, lund tuli
kuuskedelt maha ja pärast jäid lumehelbed keerlema. Padukat sadas ja pärnapuu oli seal juures,
linnud lendasid ühes kindlas parves noolena. Kui film lõppes, tahtsin ka kohe metsa minna, tahtsin
kuulata, kuidas loomad, linnud, putukad ning kogu loodus minuga kõnelevad. (Lisanne)
Alguses meeldisid mulle need kaadrid, kus jää sulas. Veel meeldisid mulle väga välgu-, lume-,
vihma-, loomade- ja veekaadrid. Välgukaadrid meeldisid mulle kuna oli pime ja välk oli sinakas ja
mulle meeldivad need värvid, see oli lihtsalt ilus. Vihmakaadri ajal oli kõhe tunne. (Lisete)

Kommentaarid